Mar 7, 2015

Rezeki

Madam : haa lepas ni kalau boleh sambung la belajar lagi ye. Jadi kan skrg ni engine untuk awak terus gerak ke hadapan.

Aku :  madam, nanti isi upu, nanti patah hati :( .

Madam : awak percaya rezeki Allah tk?

Aku : *sentap*

Madam :  Percaya lah semuanya Allah dh tentukan. Kalau ada rezeki, Dia bagi, dapat la. Tk dapat upu bukan bermakna rezeki awak semua tertutup. Doa doa doa. Allah sentiasa dengar. Allah nk tgok awak sabar tk kalau dia tk bagi apa awak nk direct. Rezeki Allah sentiasa ada. Percayalah.

Aku : *sumpah nak nangis* .

Thankyou madam. Thankyou for the words for all the supportive you give us.

Kan. Kadangkadang kita lupa. Sangat sangat lupa siapa pemberi segalanya. Segala nikmat, segala sakit. Rezeki tu milik Allah. Bukan senang senang Dia nk bagi. Mcm kita mintk scholarship, ingat satu borang? Hamboi. Gitu lah. Dan aku? Siapa tknk smbung belajar kn? Mungkin la ada, dorang ada plan dorg masing2. Mcm tu jugk aku. Aku nk sambung jika diberi kesempatan. Hee. And, all the best untuk semua jugak :) . Rezeki Allah sentiasa ada. Rezeki Allah kat manamana. Keep believing keep pray :) .

No comments: